Tips og råd til deg som er, eller vil bli, frilansjournalist/fotograf.



onsdag 29. september 2010

Arbeidsflyt?

Så sitter jeg her da, på hjemmekontoret i kjelleren.
Ute skinner sola, høstfargene glitrer. Inne glitrer det ikke fullt så mye.

Burde bildebehandle nå. Har flere forestående deadlines, hvis jeg bare jobber jevnt og trutt, så klarer jeg å levere med "normale" arbeidsdager.

Jeg må bare sjekke mail først.
Fant noe viktig, måtte svare.

Må bare sjekke Facebook.
Har fått en ny venn.

Må bare sjekke db.no.
Interessant artikkel om Australsk Top model-programleder som annonserte feil vinner.

Må google dama.
Ser klipp på you tube.

Og DER gikk tida! Nå må jeg straks ut på jobb! Dårlig tid!

Les mer om hvordan du blir effektiv og får bedre arbeidsflyt på journalist Ingvild Tennfjords fantastiske blogg HER.



Jeanette Bækkevold:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar